Людина лише чогось досягає там, де вона сама вірить у свої сили.   

                                                                                                    Л.Фейєрбах

Психолог не дає конкретних порад, не оцінює «правильно –неправильно», «добре– погано». Психолог лише використовує свої знання, навички, практичний досвід, щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.

Головним завданням діяльності психолога у школі є забезпечення нормального процесу психічного становлення дитини, тому психологічна робота організована насамперед відповідно до інтересів самого учня.

Ми розвиваємо його особистість, орієнтуючись на положення гуманістичної педагогіки і психології про особистісно-рівноправний характер взаємодії між дитиною та дорослим, право кожної дитини на самовизначення. Адже коли вчитель оцінює особистість учня, спираючись тільки на власний досвід та інтуїцію, без достатньої кількості інформації, це може заважати виявленню справжніх причин труднощів у навчанні і вихованні, виникненню комунікативних проблем.

Тому психологічне вивчення індивідуальних особливостей кожного учня є важливим завданням, для вирішення якого використовуються різноманітні методи психологічного обстеження.

Психолог проводить безліч корекційних занять з використанням різних технік арт-терапії, що мають на меті розвиток пізнавальних здібностей учнів, розвиток психологічної культури та компетентності,

 оволодіння навичками конструктивного спілкування, формування позитивного мислення, розвиток важливих життєвих навичок.

Як знайти мотивацію чи адаптуватися в нових умовах?

Як знайти рішення в ситуації, що хвилює зараз?

Що робити? Грати!

Гра Power Inside – Сила всередині

🎯Мета гри:

✔️Визначити свої сильні сторони, закладені в нас природою, але з якої б то не було причини не використовувані людиною.

✔️Визначити та проаналізувати, яким чином можна використовувати ці ресурси у повсякденному житті для вирішення задач, що хвилюють зараз.

👨👩Кількість учасників: від 4 до 6 осіб.

У процесі гри учасник:

🧡 накопичує знання, що допомагають приймати рішення.

🧡вчиться справлятися з нестандартними ситуаціями та спілкуватися з іншими учасниками.

🧡вчиться висловлювати свої емоції, думки та будувати свою поведінкову стратегію.

В результаті гри учасник:

✔️ Отримує можливість розглянути свою “проблемну” ситуацію з боку та побачити способи, методи та шляхи вирішення.

✔️ Наповнюється внутрішньою силою для реалізації бажаного.

✔️ Змінює точку фокусу з проблеми на вирішення.

🏠Місце проведення: школа 289 або онлайн в Zoom.

Телефон для запису на гру: 067-665-69-18

Шкільний психолог Любарець Тетяна Анатоліївна

У рамках профорієнтаційної роботи в школі надсилаю такі посилання на ресурси з профорієнтації:

1. посилання на топ-7 професій в Україні

2. посилання на спец. урок для 9-11 класів:як обрати майбутню професію

3.  безкоштовне тестування онлайн-профілізація/профорієнтація

https://myprofession.com.ua/test.php

4.  покроковий вибір професії

5.  топ-8 незвичайних професій світу