Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії

Міністерство освіти і науки України повідомляє: “Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації «Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров’ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень) тощо.

Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України (лист від 22.04.2020 № 1/11-2912), Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда – Україна». “

Для перегляду статистики звернень більш детально натисніть на посилання.

https://drive.google.com/file/d/1VsetLGeqX3-UWjfaADGqH7sp3iccG8Kx/view?usp=sharing, https://drive.google.com/file/d/1y1sLKZyrQv-BjXJ-jiBRZUOC1NNW57Io/view?usp=sharing, https://drive.google.com/file/d/1yErPTm1_o1t8xxb-j0NuSEtVjA2tDDwx/view?usp=sharing

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *